W dniu 15 września 2020 r. (wtorek) odbędą się bezpłatne wideokonsultacje nt. „Jak wykorzystać fundusz sołecki - baza pomysłów i inspiracji”. Spotkanie odbędzie się przy użyciu internetowego narzędzia Microsoft Teams. Rozpoczęcie nastąpi o godzinie 18.00. (czas trwania: około 1 godziny). Spotkanie adresowane jest do sołtysów, liderów wiejskich, a także przedstawicieli lokalnych stowarzyszeń, fundacji, towarzystw, członków Kół Gospodyń Wiejskich i Ochotniczych Straż Pożarnych oraz innych osób zainteresowanych powyższą tematyką.
W związku ze zbliżającym się terminem składania do Urzędów Gmin wniosków, jakie przedsięwzięcia dla danego sołectwa mają być realizowane z funduszu sołeckiego w kolejnym 2021 roku Śląski Związek Gmin i Powiatów proponuje Państwu spotkanie, którego celem będzie prezentacja pomysłów i inspiracji dot. nieszablonowego wykorzystania funduszu sołeckiego (w trakcie spotkania zostaną m.in. przedstawione konkretne przykłady zrealizowanych przedsięwzięć z innych sołectw). Wydarzenie te będzie także okazją do wymiany własnych doświadczeń.
Aby wziąć udział w spotkaniu (przy użyciu narzędzia Microsoft Teams) wystarczy przeglądarka oraz kamerka, mikrofon, głośnik. Szczegółowe informacje organizacyjno-techniczne prześlemy indywidualnie na podany adres e-mail (tj. link do spotkania oraz instrukcję: jak krok po kroku dołączyć do spotkania). Przedłużono termin zgłaszania udziału do 15 września 2020 r.(wtorek), do godz. 12:00, poprzez wypełnienie formularza dostępnego tutaj. Osobą odpowiedzialną za organizację ww. spotkania (w tym za kwestie organizacyjno-techniczne) w biurze Związku jest p. Marta Żelezny, specjalista ds. rozwoju obszarów wiejskich (kontakt: tel. 32 25 11 021 lub e-mail: mzelezny@silesia.org.pl).